zubeyde_vs1 Kızlar 6.aya girdiğimizden bu yana bebeğim uyurken uyanırken sürekli ağlamaya başladı. Neden olabilir yada ne zaman geçer 🙄
elfhuma19 zubeyde_vs1 6 ay 19 günlüğüz saat başı uyanıyor ağlayarak kalkıyor 2.dişimiz patladı uykhsuzluktan artık kafayı yemek üzereyim atak zamanındayızz geçee diyolar ama umudum yok
Palestinianbride zubeyde_vs1 6.ayımız aynı bahsettiğiniz gibiydi adeta girdiğimiz gün değişti kızım 7 de geçti 8 de tekrar başladı
Metmoms zubeyde_vs1 benim oglumda 6 aylik henuz disi yok ama durumumuz ayni. Saat basiyi gectim bazen yarim saatte bir uyaniyo ve aglayarak ☹️
zubeyde_vs1 elfhuma19 dişten olabilir diyorum ama iki dişimiz var böyle olmadı 1 haftadır sürekli ağlıyor gece gündüz uyku yok böyle olunca ne yapacağımı şaşırdım... İnşallah geçer
Rzgr 4 gun sonra oglum 6 aylik olacak son 1 haftadir ayni durumda geceleri sık uyaniyor ve bagırarak agliyor dün 2 alt dişi de patladi oyle cok acı cekiyormus gibi aglamasına dayanamiyorum durumlar ayni
elfhuma19 zubeyde_vs1 Saat başı uyanmayı geçtim ağlaması benide üzüyor umarım geçer atak zamanıda böyle oluyomuş
zubeyde_vs1 Metmoms demekki 6 Ay olunca genel bebekte oluyor. Korkuyordum bişe oldu ve ben anlamıyorum diye
kubraanne zubeyde_vs1 Bizde aynıyız 6 ay 6 günlük yaklasık 2 haftadır böyle kızım. Uykuya zor dalıyor cabuk uyaniyor aglayarak uyaniyor.😔
zubeyde_vs1 kubraanne aynen uykuya zorla dalıyor gözleri kapanıyor ama uyumak istemiyor gibi oluyor sonra uyuya kalıyor emerken. En fazla yarım saate ağlamaya başlıyor
kubraanne elfhuma19 normal zamanda degilde uykuya gececegi zaman emerek uyuyor memeden cekince agalamaya basliyor. Uykuya dalamiyor. Uyusa bile en fazla yarim saat uyuyor .