Merhaba kızlar bilmediğim bir konu hakkında size sormak istediğim var. Kızım 21 aylık bu aralar mavi olan oyuncakları topluyor mesela zıp zıp kurbağa oyununda 3 tane mavi kurbağa var onlarla oynuyor onları zıplatıyor sonra ben çamaşır sererken sadece mavi mandalları alıyor onlarla oynuyor neden böyle yapıyor acaba bir fikri olan var mı? Diğer oyuncaklarıyla ilgili oynuyor ama neredeyse her gün bir kere böyle yapıyor