Kızımın 6. Ayında ilk dede diye kelimesi vardı sonrasına 8. Aydan itibaren anne baba dede meme mama nene cıs miyav aba gibi kelimeleri vardı bebeklerine ayşe derdi şimdi 1 yaş 10 günlük hiç birini demiyor bişey istediğin de ıh ıh diyor sadece 🙁 neden böyle olmuş olabilir acaba 😕 normal midir 1 aydır bu şekilde hemen hemen