4 aylık olanlar bebisleriniz kaç haftalık doğdu acaba. Benim bebiş 3 ay 3 günlük ama 41+0 da doğdu. Ataklara erken giriyoruz. 1 haftadır dediğiniz gibi uykuya çok aşırı direnç var gündüz uykuları çok azaldı. Gece de çok şık uyanıyor. 4. Ay atağı heralde bu diye düşünüyorum ben de