Bahar47 Kızlar bebeğim her kakasını uaotiginda beyaz parçacıklar görüyorum bezinde normal mi ? Yüzü de kızarık isilik dedi doktor ama egzama olabilir mi? Yaşayan var mı bunları yardımcı olur musunuz 🙏
Ecrin21 Bahar47 bende götürdüm bu nedenle doktora kaka tahlili aldılar bişey çıkmadı ama doktor normal dedi
Yrasime Benim oglumda da vardi beyaz parcaciklar .Doktor normal dedi önsütü fazla aldigi zaman sindiremediginden yaglarmis onlar .
Ecrin21 Bahar47 bende götürdüm bu nedenle doktora kaka tahlili aldılar bişey çıkmadı ama doktor normal dedi