Bus_ra65 Hanımlar bebeğim 9 aylık doktora götürdük ateşi vardı bademcik şişmesi dedi antibiyotik ve parol yazdı ama hiçbir şekilde ateşi düşmüyor kafası çok sıcak neler onerirsiniz? Hem bademcik hem ateş için
Nur2021 Bus_ra65 surekli ayni ates dusurucu vemeyin, calpol yada dolven ile donusumlu verin bide bakalim…antibiyotige bugun basladiysiysaniz hemen bugun iylesme gostermez, 2-3gun icinde insallah gececektir,gecmis olsun kuzuya 🤗
pazartesisendromu Bus_ra65 aynı durum luan bizde augmentin parol bir de kendi hazırladığı karışım damlatı vericez bir de alerji ilacı.Genizeti bademcik ateş