Rabiaugur evet bizim doktorumuz da 10 güne kadar normal diyor ama bizim oğlan 4-5. Günden sonra sıkıntıya giriyor sürekli ıkınmaya başlıyor ağlıyor mutlaka yapmak istiyor eğer siiznki sıkıntıya girmiyorsa kasıp ıkınmıyorsa 10 güne kadar yapmaması normalmiş tek anne sütüyle beslenenlerin canım