Busragokceberra duru7 Doğduğunda beri doktora danıştım pamukçuk olmaması için bir çay kaşığı kadar vererek ilerledim ek gıda da istediği kadar
seydadrk duru7 evet veriyorum meme ve mama ilerliyorduk önceden her mamadan sonra bi çay kasıgı vermemi söyledi dr
mavikalpefe124 duru7 benim bebeğim anne sütü alamadığı için mama veriyorum ve doğduğunda çay kaşığıyla başlafım şimdi de 10 ml kadar içiyo 5 ayşık öyle kana kana su isteği yok zaten ama sudan zarar felmez mama içen bebekler için emziriyorsan ek gıda ile başlamanı öneririm
Tgce09 duru7 başlarda yarım çay kaşığı veriyoduk 1 aydan sonra 1 çay kaşığı şimdi de günde 2 çay kaşığı veriyorum .
Sindamek Bende doğduğundan beri veriyorum suyu hiç pamukçuk olmadı şuan 5 aylık bir sıkıntımız yok doktor da bir sakınca yok havalar sıcak dedi