Aybktseli doğum sonrası saçlarım çok dökülüyor , ne yapabilirim güzel anneler tavsiyelerinizi bekliyorum
Edaaag Bhtnr1irmk Aybktseli merhaba bende aynı sorunu yaşadım oluk oluk dökülüyodu ve açılmalar başlamıştı diplerde. Dr gittim kan verdim temiz çıktı sırf saç dökülmesi için bir ilaç var biotin onu yazdı dr. 2 ay düzenli kullandım gerçekten anında kesti tavsiye ederim
Birkedibirbebekkkk Aybktseli cildiye doktoruna gittim ben. 6 ay inanilmaz sacim dokuldu. İnanilmazdi evin her yeri sacti. Hic bitmeyecek sandim ama doktor ilac verdiir ay kullandim.cok iyi geldi. İlacin ismi HİOTİN.