Ikra_nur doktorla görüşüp mama takviyesine başlaman lazım. Benimde sütüm var fakat doymuyor çocuk doktor mamada vermen lazım dedi iyikide demiş yoksa kilo kaybı ve gelişim geriliği yaşardım. Bazı kadınları anlamış değilim kimse kimseyle aynı değil saatlercede emzirdim yarım saat araylada emzirdim sağıp sağıp verdim fakat çocuk doymuyor uyumuyor ağlıyor ve aç. Meme+mama gidiyoruz 1 aylık çocuğum ve kilosu çok iyi. Kilosunu bir ay bekleyip yok kilo aldıysa verme almadıysa ver deneme tahtası değil bebekler. En iyisini doktorlar biliyor ebelere kalsa çocuğum açlıktan çatlıyacaktı.