Eee
Selin42 bebek 3 aya doğru uyku düzeni giriyor daha rahat oluyor. İki aya kadar ben de berbat haldeydim. Sonra ailemin yanına gittim. Şimdi de uyuduğu saatler belli ağlama krizlerimiz geçti. Zamanla düzene giriyor anneler 🙏🏻 Ben diyordum açaba bebeğim hiç gülmeyecek mi diye geçti şükür 💙🙏🏻