uzunayse aynı biz de 6 ay 6 günlüğüz. 2 haftadır berbat durumdayız. Akşam 8-9 da yatardı gece 3 gibi rüya öğünü verirdim sabahta 6-7 uyanırdı gündüz 3 uyku yapardı birisi 2 saat olursu kesin. Şimdi 2 uyku zor yapıyor çok direniyor uyumamak için gece desen 11 gibi uyanıyor besliyorum sonra gece 3-4 gibi uyanıyor sanki sabah olmuş gibi 2 saatte zor uyutuyorum. Gündüz sürekli kucakta evi geziyoruz. Perişan oldum 2 haftadır. Algıları artık çok açıldı. Bir de emekleme gayesinde bizimkisi ek gıdaya da başladık diş faktörü de var hepsi tuzu biberi oldu sanırım🤕