TheMomm Asyaa34 Lise zamanlarım da böyle bi şey başıma gelmişti ve bu soruyu kendime sorduğum da seveni seçmiştim seçmez olaymışım sevdiğim de aynı 💩 tu bence en mantıklısı karşılıklı sevgi olması diğer türlü ipin hangi ucunu tutsan 💩
Deletedmom_22 Asyaa34 sevmek , sevmediğin insanla nasıl yaşarsın mesela , ama sevilmek de önemli. İkisi de önemli bana göre 😁ikisi de olmalı