sinemmm58 geceleri de aynı yöntemi kullandım. Ancak gündüz düzelince 1-2 gün bekleyip gece de külot bezi çıkardım. Gece yatmadan sıvı alımına dikkat ettim, yatmadan önce tuvalete gitmesini sağladım. İlk günlerde yattıktan 1,5-2 saat sonra kaldırdım, bir de 3-4 gibi kaldırdım. İlk gün altına yapmıştı sabaha karşı ama rahatsız oldu bundan. Ama sonra ben kaldırınca yapmaya başladı. Sonra teke düşürdüm kaldırmayı. 1-2 hafta sonra baktım bir gece kalkmak istemedi tuvalete ve sabah kuru kalkınca dedim tamam bitti. Kaldırmadım sonrasında ve çok şükür hiç altına kaçırmadı. galiba benim kızımda bir de tutma huyu var , henüz iki aydır bezsiz olmasına rağmen dışardayken kolay kolay yapmaz hiçbir tuvalete. Ve dışarda olduğum için tuvaletini 18 saat tuttuğunu biliyorum. Ama her çocuk farklıdır unutmayın, sadece sabırlı yaklaşın be temizliğin tuvalete yapmanın güzel bişey olduğunu açıklayın alışacaktır 🌸