Merhaba sevgili anneler.. 1.5 aylık bebeğim için aptamil mama kullanıyordum fakat bebeğim çok gaz sancısı çekmeye başladı son 2 haftadır. Bunun mamadan kaynaklı olabileceğini düşündüm ve mamayı değiştirmeyi planladım. Similac mama kullanan var mı aranızda gaz, emilim acısından tavsiyelerinizi dinlemek isterim