honeyybee_ yamantosunannesi dimi ya ozellikle ayaklarini kokluyorum kokuşunca filan piskopatim ben galiba 😅😅🤣
ikibebebiranne_ Benim de aksine hoşuma giderdi şimdi 3 yaşına girdi halen ararım o kokuyu şöyle essin burnuma isterim 😍
Gulsahek Esraemir34 yazık çocuğa bide bu sıcaklarda. Normal şartlarda bile hijyen açısından insan banyo yapar. Siz hiç 4 gün banyo yapmadan durabilir misiniz öyle düşünün.
nilhande Esraemir34 kaka yapıyor çocuk 🤦🏻♀️ Ben göbeği düştüğünden beri her gün yıkıyorum yaz kış yazık terlemese bile kaka yapıyor yani poposunu silip bırakmak ne kadar doğru? 3-4 nedir ya hu Parka gidiyor veya emekliyor kirleniyor bir şekilde
Yagmur0606 [silindi] ense kısmı ıcın bılemıyorum ama baş bıngıldak bölgesine yakın konaklaşma başlarsa koku yapabilirmiş