Merhaba taze annelerr 🌼 bugün tam 4 aylık olduk biz 🤗 dün yolculuk yaparken pusetinde fark ettim ki benim bebe oturmak istiyor 😍 kendisini kaldırıp oturur pozisyona getirmeye çalışıyordu devamlı, kucağımdayken de aynı şekilde 🤗 hâlâ tam bir dönme gerçekleşmedi ama sağa ve sola tam dönüyor 👍 ama yüz üstü yatarken hiç kendini sağa sola atmıyor, sizde durumlar nedir🤗🤗 bir deee üç gün olacak ikindi saatlerinde tutamıyorum cocugu sürekli ağlıyor duş aldiriyoruz yok gezdiriyoruz yok aşırı salyası oluyor elleri sürekli ağzında dış kaşıyıcı verince biraz sakinlesiyor ama onun dışında durmuyor sizce diş mıdır 🥲 sizin bebeklerinizde durumlar nasıl 🤗