Doga35 Bu şurubu 2 aylık bebelere nasıl veriyorsunuz gazlı bebiş anneleri. Doktorum önerdi eşimde aldı ama nasıl kullanılacağını sormayı unutmuşuz😂
bombacimulayim Merhaba. Ben sabah 8 de 3 ml , ikindi 4 de 3 ml ve gece 12 de 3 ml olacak şekilde veriyordum . Eğer çok sancısı varsa gece 4 e çıkarıyordum bazen..
burcubagla0319 Bu ilaç hiç bir işe yaramıyor ilk birkaç gün yarayacak sanıyorsunuz sonra bağışıklık yapıyor tüm gaz şurupları