Budiss_Moms Kızlar 32 haftada izne ayrılıp 4448₺ rapor parası aldım. Doğum sonrası ne kadar alınıyor kimisi çok yüksek kimisi çok düşük rakamlardan bahsediyor. Ben asgari ücretle çalışıyordum. Alanlar yazabilir mi. Birde rapor uzatmak zor oluyor mu.
balyanak53 Budiss_Moms Hangi sektördesiniz? Bir de daha doğum yapmadınız mi? Ben de 32. Haftada ayrıldım malesef erken doğum yaptım 35. Haftamda ve doğum öncesi ayrı doğum sonrası ayrı 2 parça halinde aldım
LadyGugu Budiss_Moms 2021 ekimde doğum yaptım maaşım net 10 bindi. 6 kez ödeme yapıldı. İlk ödeme 2000 küsür diğer 4 ödeme 5800 en son da 7500 mü ne bir ödeme aldım. Nasıl hesaplıyorlar neye göre böyle ödemeler yaptılar bilemedim 🤷🏻♀️
Budiss_Moms balyanak53 özel sektördeyim. Bende 37 de doğum yaptım. İlk kısım 4448₺ aldım. Doğum sonrası ne kadar onu merak ettim
balyanak53 Budiss_Moms İzne ayrıldığınız zamandan doğum yaptığınız güne kadar zaten e devlette kaç günlükse yazar oradan günlük olarak hesaplayın, toplam doğum izni 112 gündür onunla çarpın bulursunuz. Ben toplamda 23.740₺ aldım Ocak ayında
Budiss_Moms Sontvbukucu bir de neden üç seferde aldınız. Doğum öncesi ve sonrası iki kısım diye biliyorum ama
Sontvbukucu Budiss_Moms is yerim aylik odeme mi toplu mu istersin diye sordu aylik istedim ben. Ozel sektör.
Budiss_Moms balyanak53 siz hangi sektördesiniz. Kimisi 8 binden fln kimisi sizin gibi 23 binlerden bahşediyor. Kafam karıştı 🤔
Aylin_07 Sontvbukucu bende qyni soruyu sordum muhasebeciye biz rapor bitince hepsini toplu yatacak dedi anlaşmaları öyleymiş aylık olarak yatsın istemiştim ben
SunnyG Budiss_Moms herkes aldığı maaşa göre alıyor çünkü. Eski asgari ücrete göre 12.000 TLydi. Biraz küsüratı vardı. 8000 TL civarı daha alacaksınız yani
balyanak53 Budiss_Moms Benim brüt maaşım yüksek doğum iznine ayrılmadan önceki son 3 ayda toplam aldığınız maaşın brüt ortalamasına göre alıyorsunuz
NoThing2Lose Budiss_Moms brüt ücretine bağlı ne kadar alacağın diğer aylarda sana 3000 kusur yatar toplam 13000 alırsın muhtemelen
tasyan balyanak53 hayır o sistem değişti maalesef. Son 1 yıldır aldığınız maaşları toplayıp ortalamasını alıyorlar ve ödemeyi de onun üzerinden hesaplıyorlar. 1 yıl önceki maaşlar da şimdikinden düşük olduğu için artık daha az ödeme yapılıyor. Sadece doğum değil tüm sağlık raporları için geçerli bu. Sevgili hükümetimiz sağolsun cebimizdekine göz dikmeye devam ediyor. Sırf bu yüzden 3-4 bin TL eksik aldım ben ödememi geçen yıl. Zehir zıkkım olsun.
Budiss_Moms Zeynep_Akan 32 de mi ayrıldınız izne. Sizin de brüt maaş asgari ücretin üstündeymiş sanırım