Ya kızlar üç gün önce bugun 3. Günün içerisindeyiz. Dokuz aylık aşısı olduk. Kkk aşısı. Olduk bi kaç saat sonra bi ateş başladı hala devam ediyor ilaçla soğuk uygulamayla düşürüyorum ama ilaç etkisi bitince tekrar çıkıyor. Böyle olan varmıydı bu ateş ne zaman biticek iki gündür uyku uyumadım. Bide bi anda mı kesilir acaba yoksa yavaş yavaş mı. Aşıdan beri sürekli vardı ilaç etkisi bitince başlıyordu bu gün 2 ye kadar çıkmadı iki de çıktı. Bi akıl verin