Benim oğlumda 19 aylik doğar doğmaz asla ama asla sırt üstü yatmadı ve sallanmadi daha doğrusu beşiğe koyduğumuzda çığlık çığlığa ağlardı hatta eski köy usulü besik bile koyduk yine aynıydı asla çarşafa koyup asla sallayamayiz daha çok ağlardı korkardı panikliyor anlamsız bir şekilde ve ayağımda asla sırt üstü koyup sallayamadim daha çok korkup ağlıyor hala aynı şunuda söyleyeyim benim oğlumda parka gittiğimizde salıncaktan çok korkar yani biner binmez inmek istiyor anlamsız bir biçimde yani anlama veremiyorum oğlum niye SALLANMAYI SEVMIYOR???