Sinemisssss Bugleminannesii ben pastörize günlük sütten yapıyorum kaynatmıyorum zaten bu yüzden ısıtıp ,parmağımla yanmayacak şekilde sütün sıcaklığına bakıyorum mayaladıktan sonra da 7-8 saat duruyor somra dolap
Bugleminannesii LohusaCicegi merhaba geç gördüm kbyin. Bir litre süte bi kutu activia maya kullandım. Sütü ısıttm soğumaya bıraktım parmağımı soktuğumda çok az 7nci saniyelerde yaanma hissi verince mayaladim. Daha sonra küçük kavanozlara koydum ve kapaklarını kapatmadan fırının içine koyup ustunede herhangi bir delikli oturttum sonra 5-6saat geçince dolaba kaldırdım ertesi gün yedirdim taş gibi yoğurt oldu
ilk_nur_89 Pastörize sütü ısıtıyorum. İçine 1 paket activiayı koyup karıştırıyorum minik kavonozlara bölüyorum. Ben yoğurt makinasında yapıyorum. Taş gibi oluyor. Artık activia kullanmıyorum son kalan kavonoz yoğurdumu maya olarak kullanıyorum.