aleynaecrin Doğduktan bir iki gün sonra ergenlik sivilcesi gibi sivilcesi çıktı şuanda 28 günlük geçti biraz ama izleri kaldı ne yapmam gerekiyor yada ne kullanmam gerekiyor
MelisaGoktugMommy aleynaecrin bisey kullanmaniza gerek yok zamanla cildi yenilenecek zaten bakimlarini yapin yeterli
Bebegmveben3 Düzenli olarak her sabah ılık suyla pamukla silin. Genelde ona yenidoğan sivilcesi diyorlar kendiliğinden 40cikinca geçer bence