Bertu bence yaparlar eğer yapmazlarsa da sağlık bakanlıgını arayıp durumu anlatın. Bizim sağlık ocagımızda aşıys gittiğimizde aşı yok elimizde daha gelmedi demişlerdi, sağlık bakanlıgını aradım günü geçiyor diye heemn kayıt oluşturup bikaç gün sonra aradılar yakınımzda bi sağlık ocagı söylediler şu hemşire sizinle ilgilenecek dediler