Begummm95 Kızlar bugün bebeğimin 40 ı çıktı ve dünden bu yana kanamam oldu ama aralarda olan akıntımgibi olanlardan değil , bildiğin koyu renkli adet kanaması , erken mi oldum sizlerden de bu tarihte olanlar oldumu
lyl0742 Begummm95 ben 38 gün temizlendim 40.gün tekrar kanamam başladı regl oldum sandım doktorum 60.güne kadar sezeryan kanaması dır korkulacak birşey yok regl degil dedi 60 günü geçerse gel dedi çok şükür 1 hafta sürdü oda kesildi leke şeklindeydi korkacağınız bir durum yok yani ayrıca regl kanaması değil.
RaYaOm Begummm95 ay bende şimdi açtım konu 32. Gündeyim bitmisti bir haftadır şimdi geldi ama dediginiz gibi tam kan akinti vs değil
lyl0742 Begummm95 evet ilk başlarda yoğun geliyor dedim ya bende regl sandım doktoruma yazdım hemen bitmişti kanamam ben temizlenmiştim şuan yoğun bir kanama var ben regl miyim dedim oda hayır bu regl kanaması değil sezeryan kanaması dedi.
As12345 Ben de sezeryan doğum yaptım. 31. Gün kanamam kesildi sayılır yani 37. Güne kadar çok hafif lekelenme şeklinde oldu. 38. Gün yoğun kanama şeklinde tekrar başladı. Ki doğum sonrası bile böyle yoğun olmamıştı hiç. Şu an 45.gündeyim ve hâlâ devam ediyor. Bu normal mi acaba?
birprensannesii_ Begummm95 ben 38 gunumde oldum 37 gunumde adet sancım vardı ve 7 gun adet gıbı asırı sekılde kan geldi ondan sonra zaten devam etti her ay