Hayatımda daha hiç 15 gün arayla regl olmadım , hep 30 günde olur ya da bazen biraz geçer. Dün akşam hafif kan geldi ve yerleşme kanaması falan mı diye düşündüm bir an ama neredeyse regl kadar var bugün. Kasıklarım ağrıyor sürekli ama çok şiddetli değil. Neden olur sizce? Başına gelen var mı ?