Merhabalar, Ben Meme küçültme ameliyatı olmuştum. şimdide 1.5 aylık bebeğim var. Doğumdan sonra mememi verdim ilk gün bebeğim emiyordu süt geliyor sandım.az gelseden onu doyurur dedi hemşireler. mama vermedim onlarda demedi. Tecrübesizdim. Meğer sütüm Gelmemiş. 2. Gün sütüm olmadığını anladım günde 2 defa mama vermeye başladım. Eve döndükten sonra Sarılık oldu hemen doktora gittik mamaya yüklen dedi. 60 ml 3 saatte bir ver dedi. Sağmayı eve gelince baktım Meme Sağımda 10 ml anca geliyordu yetmiyordu ağlıyordu öylece mamaya yöneldik. Ama Günde 3 -4 defa mamadan önce mememi verdim. Sonra mama verdim süt artması için çok bekledim savaştım olmadı. protein beslendim bulgur yedim bestlak içtim maltana içtim artmadı. Mememi sıkınca 2-3 delikten damla geliyor devamı yok.damla geldiği için hep umutlandım gelir dediler gelmedi psikolojim çok bozukkk. Sağıyorum şimdi hiç gelmiyor.pes ettim artık demekkki ameliyatla alakalı. Bebeğim çok iştahlı 1.5 aylık 70 ml mamayla bile zor doyuyor. Bu sefer biberonla mamaya alıştı.son 10 gündür emzirmeye çalışıyorum istemiyor. Napıcam bilmiyorum 1.5 ay oldu artık devam etmelimiyim boş emzirmeye bilmiyorum. Memeden sıkınca damla gelmesi beni hep umutlandırdı ama hiç artmadı. Ameliyattan süt kanalları azalmış olabilir ama damla geliyorsa devamı neden gelmiyor onu anlamadım. Mama 70 veriyorum bu saatteb sonra sütümden Zaten 70 ml çıkmaz diye düşünüyorum. Böyle olan birileri varmı? Çok üzgünüm.