Merhabalar kızlar bebeğim 9,5 aylık yaşına gelmeden fotoğraf çekimi yaptırmayı istiyoruz.özellikle istanbul çekmeköy ümraniye acıbadem üsküdar bu çevrelerde öneriniz varmıdır? Tecrübe edenler için ne kadara çekim yaptırdınız? Birde ben aile çekimide istiyorum.Öneride bulunanlara teşekkür ederim şimdiden 🥰