Kuzeyiinannesiiiiiii Bizimki o sesi ilk defa 41 günlükken çıkardı. Birilerinin inanmasını geçtim elimizde video olmasa biz bile inanmayacaktık eşimle😅 Acıktığında, dara düştüğünde, canı sıkıldığında sürekli öyle ağlıyordu. 1 haftadır falan da gülerken ya da beni gördüğünde sakin bir ses tonuyla söylüyor bakalım 😅 3 ay 4 günlüğüz.