Eymeneylul0 Kızlar ikinci postum parmagini kesip uyusukluk yasayan var mi hic hissetmiyorum parmagimi bi hafta oldu duzelmedi
Eymeneylul0 Fadikkxx Eylul05 derin bi kesik bi acile göründüm ilk oldugu zamanlar yeni kesik ondandır dedi hala gecmedi özele gittim o da acilip dikilmesi lazim dedi
Eylul05 Eymeneylul0 😄😄 özel para için ameliyat der genelde benimde eşim iş kazası geçirdi parmaktan makineye mi sıkışmıştı bişey olmuştu unuttum şuanda parmağını rahat kullanıyor bi tedavi yaptırmadı hafif hissizlik var
Eymeneylul0 Eylul05 teşekkür ederim biraz rahatlatti aynen devlet başından atiyo özel para derdinde 😂ben kalici olmasından korktum uyusuklugun hafif sıkıntı değilde şu an örnek bi kızımın tokasini bile takamıyorum kendi sacimi toplayamiyorm en küçük örnekleri