Sevaa02 Oğlum 6buçuk aylık önden iki dişi çıkmaya başladı bu ara eli kulağına çok gidiyor dişe bağladım ama bu iki gündür kulağının arkasını kaşla göz arası kaşıyıp kanatıyor. Başka bi ağrısı falan mı var acaba başına gelen oldu mu ?
uraskoo Sevaa02 aynısını benim oğlumda yapıyodu ek olarak ara sıra huzursuzlugu vardı kulakta az bi iltihap çıktı damla kullanıyoruz şuanda.
Ekin-melek22 Sevaa02 benim de aynıydı. Egzaması varmış, kaşıyormuş. Kanıyordu hep. Bepanthol sensiderm sürdüm, daha yapmıyor. Günde aklıma geldikçe sürüyorum.
uraskoo Sevaa02 çok geçmiş olsun benim oğlumda 9,5 aylık üst iki dişi patladı yakıb zamanda bizde öyle sandık o yüzdende olabiliyor.bizde öyle sanmıştık ama başka bişey çıktı
Sevaa02 Ekin-melek22 Bende egzamadan şüphelendim aslında saçındaki konak gibi kulak arkasında kabuklanma vardı saçı bitti orda kalmıştı yeni yeni geçti orası şimdide kaşımaya başladı. Bende bi sorayım o zman doktora ne diyecek bakalım 🙄