Umayikrammm_ Anneler merhaba 12 gün önce genel anestezi ile sezaryen doğum yaptım ve idrar yolu enfeksiyonu oldum. Doktorum dikiş için verdiğim antibiyotik ona da iyi gelir dedi ama nafile antibiyotik de bitti ne yapmam gerek nasıl kurtulurum bundan