Kızlar 5 aylık bebeğim var 5. Ayda atak haftası varmı allah aşkına delirmek üzereyim gündüz 7 de kalkıyor yarım saat uyuyor bidaha akşama kadar uyku yok uyusada yarım saat gözler kıpkırmızı oluyor zorla akşam 9 da yatıyor 2 saatte bir kalkıyor yıldım artık yeni doğduğunda daha çok uyuyodu varmı böyle olan ya