Oğlum her hastalandında bi balgam birikmesi ve öksürük oluyor yoğun şekilde. Bronşt veya astım değil. Geçen kustu doktora götürdüm ciğerleri temiz ve balgam yok dedi şimdi gene oluşmaya başladı heralde çok öksürüyor neden? (Doktor ilaç yazdı kullanmaya başladım bugun)