Merhaba bebeğim 8 ay 5 günlük 3-4 gündür ek gıda verince daha ilk kaşıkta öğürmeye başlıyor, hatta geçen gün yerken kusmaya başladı. reflüsü var ama uzun zamandır kusması olmuyordu. Önceki günlerde de böyle birşey olmadı birkaç gündür bu şekilde. Başına gelen var mı acaba nasıl çözüm urettiniz