ilknurcelik Kız bebdk anneleri bebeğim daha 2 günlük şeffaf berrak akıntı var bu normal mi 2 gün sonra kontrolümüz bilgisi olan paylaşabilir mi?
Dln ilknurcelik bir kere kizimda olmustu doktor normal demsti.bir daha da olmadi.siz yine danisin tabi doktorunuzada.yenidoganda oluyormus
Fzp ilknurcelik normal canım anneden geçen hormonal bir şey korkulacak bir şey değil için rahat olsun geçer kendiliğinden
Handey ilknurcelik bikaç hafta devam edebiliyor.bende kızımda gördüğümde inanılmaz korkmuştum doktorumuz olabiliyor kız bebeklerde endişelenmene gerek yok dedi.emziren annenin hormonlarından kaynaklanıyormuş.endişelenme ☺️
Palestinianbride ilknurcelik daha 2 günlükmüş annesi çok normal kakası farklı olabilir akıntı olabilir zaten kontrolü yakınmış 😊 güle güle büyüt inş🌼❤
GizemDmlSak Normal canim anneden gecen hormonlardanmis bende doktoruma sormustum kanamasi bile olabilir demisti 🤷♀️🤷♀️