Merhaba bu sabah aralıklı oruca başladım. 160 boyum 55 56 kiloyum amacım 50 olmak yani 5 6 kilo fazlam var. Sabah peynir zeytin sucuk az bişey ekmek ve çay yedim saat 11 Di. Şimdi akşam 7 ye kadar bişey yemicek miyim 😬 daha şimdiden acıktım da 🙄 bu yöntemi deneyip kilo veren var mı