sarmaliklahana Banu43 emzirirken 2 doz oldum. 3 olmadım artık grip gibi oldugu için. Hamileyken de 1 kez covid gecirdim. Covid alısınolarak anladım ama umarım dogrudur 😬
Berrin1709 İki doz biontech hamileyken oldum, hamileliğin son haftalarında covid geçirdim, henüz başka aşı olmadım.