Gamzeinan Merhaba arkadaşlar , Spinal sezaryen oldum .kırkım çıktıktan sonda da regl oldum ve bitti . Aradan bir hafta geçti geçmedi şimdi az az 3-4 gündür kanama oluyor regl gibi . Normal midir ? başına gelen var mı?
tutu11 Gamzeinan benim dogum yapalim 60 gun oldu. Bir ara kesilir gibi oldu ama hala geliyor az az. Biktim 😖
Eymenannesi Gamzeinan Bende doğum yapalı 72 gün oldu kırkım çıktıktan iki hafta sonra regl oldum gectigimiz hafta persembe günü bitti bu hafta salı yeniden başladı bende endişelenmiştim sadece bende olmuyo demekki
Evrem Gamzeinan normal canim kirli kanin akiyo sisiligin flnda gider benimde ole oldu akti durdu bitti sonra normale dondu adetim
Sinemhkn 2 gün sonra benimde 40 ım çıkacak kesilmişti ama simdi yine az az geliyor inşallah biter geçmiş olsun 😊
Kaderakkbk 2 ay 23 qun oldu bende spinal sezeryan oldum 40 cikana kadar kan qeldi snra bitti daha adet olmadm karnimda sisti sanki
tgc Ya bende spinal sezeryanla oldum ikinci doğumum kirkliyken de 1 hafta anca kanama oldu oda az az ve sonra hiç olmadı adette görmüyorum ilk kızım da böyle olmuştum 9 ay adet görmemiştim tam adet oldum 5 aysonra geri hamile kaldım şuan kendimi o kadar sis hissediyorum ki keşke benim de kanamam olsa