Kayraaaa Çok ilginç benim kızımda akşam 22:50 de doğdu ertesi ğün öğleden sonraya kadar kakasını yapmasını bekledik benim taburcu olmamda bi engel yoktu ama kızım kakasını yapmamıştı öğleden sonra yapınca çıkışımıza izin verdiler, bence bi doktora görünün