Blgnaydmr Bugün 26 günluk olduk bebeğim her bezini açtığım da hemen hemen kakasını yapmış oluyor 6,7 defayi buluyor ara ara da karnı gurulduyor aynı durumda olan var mı 4 gün sonra doktor kontrolümüz var o zamana kadar sizlerden bilgi alayım
Deletedmom_45 Blgnaydmr oncelikle rabbim anali babali buyutsun canim 26 gunluk demissin o siralar 0-3 ay bebekte gaz en cok olan zamanlar ne kadar gazi ciksada gazi bitmiyor gazdan dolayi o kadar altina yapiyor karni gurulduyor doktor kontrolunde soyle mutlaka gaz damlasi felan oneriyor 😍
Simayelisa Blgnaydmr biz de tam 31 günlüğüz bizimde öyle gazdan oluyor ysni gaz ciksada hâlâ oluyor gaz 🤭
Blgnaydmr Deletedmom_45 çok teşekkür ederim 🌸probiyotik ve gaz için damla da kullanıyoruz ama yine öyle oluyor ilk bebiş olunca tedirgin oluyorum
Deletedmom_45 Blgnaydmr ahh canim ne kadar kullansanda oluyor gazlari ben tam 6 ay cektim oglumda gece gunduz agliyordu careyi kundak yapip sallamakta bulmustum gaz damlasida versen oluyor yani asıl çözümü zaman ve sabir 😍
Blgnaydmr Deletedmom_45 gerçekten sabır gerektiriyor inşallah bizim ki kısa sürer🙏 sağlıkla büyütün bebeğinizi 🌸💗