Araştırmacı çok iyi bi doktor arayişındayım şimdiye kadar gittigim özelde devlette hep bi geçiştirme peşinde herşeyi bildiginiz geçiştirmiyen en ufak ayrintilari bile araştiran cok iyi bi doktor herkezle ayni seyleri soyliyenlerden biktim artik sadece gecistiriyolar cnku farkindayim . En basit örnek cocuk 5 aydir kabız cok fena hemde ama kimse bi arastirma tenezzulunde bulunmuyo ya bi fitil yada iste sebze yedir lafları Özel ücreti önemli değil yeterki çok iyi bi doktor olsun .