İyi günler kızlar 6 gündür oğluma tuvalet alışkanlığı kazandırmaya çalışıyorum . (28 aylık ) ıslaklıktan asla rahatsız olmuyor . Hemen değiştirmeyeyim 1-2 dakika beklesin rahatsız olur belki diyorum hiç oralı olmuyor . Kakasını da üstüne yapıp rahatsızlık duymuyor aynı şekilde . Her şeyi anlıyor kendini ifade ediyor . Acaba bu konuda neler yapabilirim başka. Hazır değilmiş deyip daha sonra mı denemeliyim . Deneyimlerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum 😊