Pusat2022 canım benim daha 3 günlük bir bebek o. Daha dünyayı bile göremiyor. Sana o kadar muhtaç ki. Memede olması doymadigi anlamına gelmiyor. Anne ben yeni senin karnından çıktım dünyaya adapte olmaya çalışırken senin tenine ihtiyacım var demek istiyor, dusunsene bizler bile yeni bir şeye adapte olurken nasıl sıkıntılar çekiyoruz bazen. Düşün şuan hicnbirsey bilmiyor.
Aynısını bende yaşadım, ama şuan zaten sarılık olmaması için bol bol emzirmen gerekiyor, bez sayısı 5 olsun diyorlar, zaten 5 günlük kontrolü de var, doktoruna sorarsın.
Ben artık helak olmuştum memeden ayrılsın diye, şuan 7 aylık.hala memeyi çok istiyor, her bebek çok farklı. Bazisi da meme reddi yapıyor mesela
Mama ile beslemek kötü bir şey değil, baktın doymuyor mamaya gecersin. Ama süt de akıyor diyorsun.
Emzirme stillerine, iyice emip emmedigini kontrol et bence. Birde henüz çok yeni lohusasin, bu tür şeylere takılma. Herşey zamanla öyle güzel rayına oturuyor ki.
Ben aylarca uyku bilmedim gaz sancıları dan, kolikliginden.butun saatlerim yatakta geçiyordu, ama bak şimdi uyutup anne saati yapabiliyorum.
Biraz sabır☺️