4 yaşındaki oğlum 15 gündür ishal kusması var kızlar acile serum taktırmaya gittik kaç kere doktorlar çoğu çocuk böyle şuan diyor. Çevremde de diyolar ama ne zaman geçecek yaa valla cocukda bende harap oldum. Ne yedirsem ne icirsem şaşırıyorum. Tekrar bez bağlamak zorunda kaldım artık..benim gibi olan varmı öneri olan anneleri bekliyorum 😑🥺😔