Munure08 Bebeğim daha 20 günlük emmedigi için hipp mama kullanıyorum sma optiproya geçmek istiyorum kullanan var mı susn için benim düşüncem doyurmuyor gibi çok sürekli emmek istiyor ve aç olduğunu düşünüyorum sizce geçiş yapılır mı mamadan mamaya