TDAB Bebeğim 34 günlük hem anne sütü hem mamaya besleniyor sürekli bişeyler emmek istiyor emzik almıyor uykuya dalamıyor yarım saat bile uyumuyor hemen kalkıyor humana iyi geceler çayı kullanan varmı işe yarıyor mu
Mineltoygar TDAB humana kimyonlu rezene içiyordum akşamları hala daha da içiyorum, sakinleştiriyor gibi geliyordu bana, emzik olarak da avent ultra soft kabul etti, çok marka almıştım istememişti
Efenin_annesi TDAB gögüsünde uyutmayı dene benim oğlumda öyleydi. Yeteri kadar anne sütü içip anne gögüsünde kalmadığı için demişti doktorum. Sana doyması lazım önce demişti. Haklı çıktı bi hafta sonra uyumaya başladı hala ara ara uyanıyo kucağımda uyuyo
TDAB Efenin_annesi uyutuyorum ama 15. Dakika ağlamaya başlıyor emmek için çok yediği içinde kusuyor günde 9 defa kakaını yapıyor çok emine rahatsız oluyor
Duruduygu TDAB bebegin çok kucuk daha dışardali hayata alısmaya calısıuor çok normal ilk 3 ay zorlar vallahı 7 aylık saat 3 e geliyor hala uyumadı oluuor yani gecicek sabır