Kızlar psikolojik olarak evet bilincindeyim azaltarak bıraktırılmalı aşamalı ama oglum yanaşmıyo 18 ayı geçtik bu arada bıraktırmam lazım işe başlayacagım tiksindirsem güvenli baglanmayı zedeler miyim ya annelerimizde bizi öyle bıraktırmış şükğr bişeyimiz yok karar veremiyorum yardım