Berkahlas bu algı yanlış. Prematüre doğdu diye mama vermek zorunda değilsiniz. İlk ay geceleri 50 ml. Bazen 30 ml. İçiyordu. Anne sütü yeterlidir bence ama tabi siz daha iyi bilirsiniz. Gece emzirip ardından mama verin deneyin. Her seferinde yazıyorum. 32. Haftada doğdu oğlum. Sadece anne sütü veriyorum. 4 aylık neredeyse tahminen 6 kilo. Probiyotik dışında vitamin bile kullanmadım.
Hastanedeki doktorlar hep SMA öneriyordu.