Eda88 Merhaba kızlar biz 8 gunluyuz ama meme ucundan dolayi hep bu soruna odaklandm kundak yapamiyorum yapanlariniz nasil yapiyor hazir kundan almalimiyim Emzirirken iki buklum olup gidiyorz
_anne29 Eda88 bence kundak en iyisi canım hazır da alabilrsin ben şimdi büyük bi yazma ile yapıyorum sıcak diye
Ahsenmervee Eda88 benim bebeğim hiç kundak olmadı emzirme yastığı ile denedim biraz büyüsün alışırsın zaten
Simayelisa Eda88 ben ince Müslin battaniye ile kundak yapıyorum ama ayaklarını açıkta bırakıyorum sadece kollarına yapiyorum 🤭 o zaman rahat uyuyor hem ben kucağıma rahat alıyorum kolu bacağı acıyacak mi demeden
pembehanm Benı kundak kurtardı resmen asla uykuya dalamazdı annem esnek kumaslardan kestı hep onlardan yaltım kundak cok rahat ettım yoksa elını yuzune vurup ya da sıcrıyo uyanıyodu